Iptelefoni til din virksomhed!


Nu till dags er der en stor udvikling inden for kommunikation. Vi kommunikerer mere end vi nogensinde har gjort, og der er også mere fokus på udvikling af kommunikationsmuligheder end der nogensinde har været. Hvad enten det er på arbejde eller i vores fritid, så er vi hele tiden tilgængelige, og det er efterhånden også blevet en essentiel del af at drive en virksomhed. Er du ikke til rådighed og tilgængelig for kundeservice hele tiden, så er din kundeservice ikke lige så god som ved dine konkurrenter. Men det kan også virke svært og overvældende hele tiden at skulle være telefonisk til rådighed hele tiden – ikke mindst også rent økonomisk.
Måden hvorpå du kan imødekomme dine kunder på bedst mulig vis, og samtidig også holde omkostningerne på et minimum er via iptelefoni. Iptelefoni betyder at man kan have telefonsamtaler via datanetværk. Det vil sige at der rent internt i virksomheden ringes ved eget netværk, så der ingen taksering er ved trafikken. Dette gælder det ret omfattende omfang af forskellige linjer, adresser, arbejdsplader og medarbejdere uanset om de forholder sig i ind- eller udland.
Skal man rigne ud af huset, altså uden for virksomheden, foregår det via en udbyder. Når alle krav til forholdet mellem virksomhedens eget netværk og udbyderens datalinjer, så er kvaliteten af opkaldene som vi bedst kender dem fra den traditionelle telefoni. – Forskellen her er, at iptelefoni kan give store besparelser på området, fordi den kører på minuttasker, som er ganske konkurrencedygtige, og ydermere er der besparelser på ydelser som abonnementer og mobiltrafikken. Derfor er iptelefoni til erhverv den optimale løsning, hvis du vil lave kvalitetsopkald internt og ekstern med lavere omkostninger.

Disse nye muligheder inden for kommunikation gør det muligt at få iptelefoni til erhverv, og derved imødekomme egne og kundernes behov, på bedst mulig vis. Det vrimler efterhånden mere muligheder for at gøre nettop dette, så det kan være en gode idé at sætte sig ind i hvad iptelefoni til erhverv kan gøre for lige præcis dig og din virksomhed, og dermed være selektiv i forhold til hvilken udbyder du skal have. Det kan du fx gøre på og ydermere sætte dig ind i priser til iptelefoni, så det økonomiske aspekt også er gennemtænkt. 0 er løsningen for dig og dine behov, og da der kun er vedligeholdelsesudgifter for ét enkelt netværk, er det også nemmere at holde ved lige og optimere. Priser til iptelefoni er ganske overkommelige, og er bedre end traditionel telefoni på stort set alle punkter.